מה עדיף – אתר או דף נחיתה?

לפני הכל, נעשה סדר

האם להשקיע באתר או בדף נחיתה? מה בכלל ההבדל ביניהם? שאלות אלו עולות פעמים רבות בשלבים הראשונים של התקשורת שלנו אל מול לקוח חדש, ורצינו לשפוך קצת אור על הנושא.

אתר הוא מקום ברשת, שמאגד את הפעילות שלך. יכול להיות שיש בו מידע, אודות, חנות, דרכים ליצירת קשר, תמיכה טכנית, בלוג, קישור לדף הפייסבוק העסקי וכו'. על פי רוב אתר מורכב ממספר דפים (למשל שלושה או מאה). לעסקים רבים יש אתר, אך לא תמיד הוא לא מהווה כח משמעותי בהגדלת המכירות, כיוון שהוא לא בנוי כחלק מתהליך שיווקי.
דוגמה לאתר שנבנה ע"י הסטודיו שלנו

דף נחיתה, לעומת זאת, הוא ממוקד יותר, הוא מזמין את הגולש לביצוע פעולה אחת ויחידה, למשל, השארת פרטים, הצטרפות לרשימת תפוצה, רכישה של מוצר, הזמנת כרטיסים למופע או כנס וכו'. זהו דף בודד שלא מקשר את הגולש לאתרים אחרים ומקורות חיצוניים, כדי לא להפסיד את הלקוח. בדף נחיתה יש מידע חיוני, המלצות מלקוחות, הדגשה של תועלות המוצר או השירות שלכם, והנעה לפעולה. יש משמעות רבה לסדר בו הדברים מופיעים בדף ולארגון שלו. כדי שדף נחיתה יצליח לחבר לקוחות לעסק שלך חשוב שהוא יהיה מתוכנן היטב.
דוגמה לדפי נחיתה שנבנו ע"י הסטודיו שלנו

בשני המקרים האיכות היא האלמנט החשוב ביותר

המשותף לאתר ולדף נחיתה הוא שאם שניהם נבנו כמו שצריך, הם משקפים (בנראות ובתוכן) את רוח העסק שלך. ההבדל המרכזי ביניהם שאתר בא לתת מענה רוחבי וארוך טווח, בעוד דף נחיתה בא לתת מענה מיידי – אנחנו מצפים שיחזיר את ההשקעה בו תוך זמן קצר (לדוגמה: שכל הכרטיסים למופע ימכרו, שמכירות של מוצר מסויים יכפילו את עצמן פי 4).
הבדל נוסף הוא שאתר אפשר לקדם בקידום אורגני, כך שיופיע כתוצאות חיפוש טבעיות בגוגל (לרוב כרוך בהשקעה כספית ניכרת), בעוד דפי נחיתה מקובל לקדם בדרכים ממומנות (רשימת תפוצה, פייסבוק, מודעות גוגל). אין ספור בדיקות מראות שכחלק מקמפיין נקודתי, דפי נחיתה אפקטיבים יותר מאתר.

עדיין לא בטוחים מה יותר מדויק לעסק שלכם? מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם לדייק את הבחירות שלכם בעולם הדיגיטלי.

שיתוף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin

רוצה שנחזור אליך ונקבע פגישה?

נציג "האייל" יחזור אליך בשעות הקרובות וישמח לשוחח איתך.