סטודיו האייל

סטודיו האייל מנכיח עסקים במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, באמצעות אתרי אינטרנט ודפי נחיתה. הסטודיו משרת מגוון לקוחות בתחומי הטכנולוגיה, התרבות, התקשורת, הממשל ועוד. 

לבנות אתרים בלתי נשכחים

הקשב של המשתמשים שלנו נמוך: אפשר לדמיין עד מחר איך הם יכנסו לאתר ויעשו בדיוק את מסע הלקוח שאנחנו מדמיינים. יש רק בעייה אחת – זה לא באמת עובד. המשתמשים האמיתיים שלנו קופצים מדבר לדבר, מחפשים בגוגל, פותחים בדפדפן שמונה תוצאות במקביל ובסוף אין להם באמת מושג באיזה אתר הם ביקרו. איך אפשר למשוך את תשומת ליבם? איך לגרום להם לזכור?

להמשך
הקריאה

שיפור השימושיות של פירורי לחם באתרי וורדפרס

"פירורי לחם" הוא הכינוי של רכיב הניווט שמציג את הדף הנוכחי ביחס למקומו באתר. פירורי לחם עוזרים לשיפור חוויית השימוש באתר, מסייעים בנגישות וטובים גם לקידום אורגני. אבל האם יש דרך להפוך אותם לטובים ושימושיים אפילו יותר? במדריך זה, אני סוקר כמה מהרעיונות המתקדמים בהם אני משתמש לפיתוח אתרים ללקוחות הסטודיו.

להמשך
הקריאה

התאמת אימיילים של ווקומרס למובייל

בחנויות וירטואלית יש לנו אתגר: לייצר חוויית קנייה טובה לא פחות מזו של חנות פיזית. האתגר הזה לא מסתיים כשלקוח מזין פרטי אשראי. כאשר לקוח מסיים רכישה בחנות ווקומרס, הוא מקבל אימייל עם סיכום הרכישה. כברירת מחדל, האימייל הזה לא רספונסיבי. במדריך זה נלמד איך להתאים אימיילים של ווקומרס למובייל באמצעות קוד.

להמשך
הקריאה

קיצור תולדות ה-WEB: על מהפיכת האינטרנט ולאן התחום שלנו הולך

בארבעים השנים שהאינטרנט איתנו הוא הספיק להשתנות כ"כ הרבה. יש פעמים ששינוי טכנולוגי הוביל לשינוי באופן בו בנינו אתרים, ויש פעמים שהתפיסות שלנו על איך אתר צריך להיראות ולפעול השפיעו על הטכנולוגיה. האם בעשור הבא נבנה אתרי האינטרנט מגוונים יותר או שסטנדרטים נוקשים יצמצמו אותנו למבנים מוגדרים, נגישים ושימושיים?

להמשך
הקריאה

איך לגרום לכל האלמנטים בדף להופיע באנימציה עדינה בעת גלילה?

תנועה עדינה של אלמנטים בעת גלילה יכולה לשדרג כמעט כל אתר. במדריך זה אני מציג קוד שכתבתי כדי לגרום לכל האלמנטים באתר אלמנטור להופיע בהנפשה אלגנטית. אין יותר צורך להגדיר וידג'ט אחרי וידג'ט – One Ring to rule them all!

להמשך
הקריאה

איך ליצור באלמנטור האדר דביק שמופיע רק כשגוללים את הדף כלפי מעלה?

אלמנטים דביקים יכולים להיות רעיון נפלא לשיפור חוויית המשתמש. תפריט ראשי דביק חוסך לנו את הצורך לגלול את הדף כל הדרך למעלה כדי לנווט. אבל מה עם שטח המסך היקר שהוא מסתיר? הנה הדרך ליהנות מכל העולמות!

להמשך
הקריאה

מהו השלב החשוב שאתם כנראה מפספסים כשאתם כותבים תוכן לאתר?

הטקסטים באתר מנוסחים בפזרנות? הקהל שלכם נכשל בקליטת הייחודיות שלכם ואתם מפסידים לקוחות! מעט מילים מדוייקות יעבירו את המסר שלכם טוב יותר מהסבר מפורט וטרחני. מדריך – כך תיצרו מקסימום משמעות במינימום מלל.

להמשך
הקריאה

איך לשלוח SMS מתוך טופס אלמנטור?

גם כיום, למרות כל החידושים הטכנולוגים, ה-SMS שומר על מעמדו כאמצעי קשר יעיל ונוח בין עסק ללקוחות שלו. במאמר זה אני מראה כיצד לשלוח SMS בכל פעם שטופס אלמנטור נשלח. וכדי לעשות את זה עוד יותר קל – יצרנו תוסף שמאפשר להגדיר את ההתממשקות בקלי קלות!

להמשך
הקריאה

מתיחה של תמונה באלמנטור עד קצה המסך

אני אוהב למצוא דרכים מגוונות לממש רעיונות יצירתיים. במדריך זה אני מראה כיצד ליצור תמונה שמיושרת לפי אזור התוכן הרגיל של האתר מצד אחד, אך מצידה השני היא נוגעת בקצה המסך. התוצאה: מראה יחודי שמשדר יציאה מהגבולות.

להמשך
הקריאה

פריט לא לחיץ בתפריט ניווט – למה, למה לא ואיך?

התפריט הראשי של האתר הוא ללא ספק רכיב חשוב, ושווה להשקיע מחשבה בתכנון שלו. המאמר הזה מתמקד באפשרות ליצור פריטים שאינם מכילים קישור, אשר תפקידם היחיד הוא פתיחת תפריט משנה. למה זה טוב, למה זה רע, ואיך עושים את זה בלי לפגוע בנגישות?

להמשך
הקריאה

אימיילים מהאתר לא מגיעים? SMTP הוא הפיתרון לאחת הבעיות הנפוצות ביותר בוורדפרס

אימייל שלא מגיע יכול להיות ליד שמתפספס או הזמנה בחנות שהמוכר לא מקבל עליה התראה – וזה, לא נעים. בהדרכה זו תלמדו איך לחבר כל אתר וורדפרס לשירות SMTP, וכך להבטיח שכל אימייל שהאתר שולח באמת יגיע ליעדו.

להמשך
הקריאה

על מה שיאומי שילמה 300,000 דולר ולמה תהליכי מיתוג דומים ללונה פארק

הרשת סערה השבוע (מאי 2021) כשהתפרסם שחברת שיאומי ערכה שינוי בלוגו שלה. חברות עורכות מעת לעת שינויים בלוגו שלהן, אך הסיבה בגללה עלה הלוגו החדש של שיאומי לכותרות קצת מצחיקה: הוא פשוט נראה כמו הלוגו הקודם שלה.

להמשך
הקריאה

איך לבנות דפי נחיתה שבאמת עובדים

נתקלתם לאחרונה בדף נחיתה טוב באמת? דף שגרם לכם לרשום בקלות ובלי הרבה מחשבה את פרטי הקשר שלכם או להוציא את כרטיס האשראי מהארנק ולבצע רכישה? מה היה בו שהפך אותו לכל כך מזמין וכל כך נוסך ביטחון?

להמשך
הקריאה

כיצד ליצור פופ-אפים שלא יוציאו את המשתמשים שלכם מדעתם

פופ-אפים הם אחד הכלים העוצמתיים שיש כיום לבעלי אתרים על מנת לשווק את עצמם, למכור או להגדיל את רשימת התפוצה. במאמר זה נדון באתגרים שפופ-אפים מביאים איתם בתחום חוויית המשתמש ונציג עצות ותובנות עומק לשימוש מושכל בפופ-אפים.

להמשך
הקריאה

חוויית משתמש מונחית עצמים – לתת למשתמש להוביל

כל תהליך פיתוח של אתר אינטרנט חדש צריך להתחיל בהכרח בתכנון מקדים. במאמר זה נראה כיצד ניתן לתכנן מבני תוכן באתרים בינוניים וגדולים, כך שיהיו נוחים לניווט ותנועה בין תכנים, ויספקו למשתמש ערך בעל משך חיים ארוך (ואיך זה קשור להקשבה ולכבוד הדדי).

להמשך
הקריאה

מכירת כרטיסים לאירועים עם Woocommerce

בואו לקרוא כיצד ניתן להשתמש בווקומרס עבור מכירת כרטיסים למופעים ואירועים. נסתמך על היכולת המובנית בווקומרס ל"מוצר וירטואלי", אך נוסיף כמה שינויים משמעותיים שייצרו חוויית משתמש נהדרת, ויסירו חסמים בתהליך הרכישה.

להמשך
הקריאה

איך לאפשר למשתמשים שלנו להתחבר לאתר באמצעות חשבונות גוגל ופייסבוק?

המשתמשים שלנו שונאים ליצור לעצמם "יוזר" באתר, אך האם יש דרך להפוך את ההתחברות לאתר להרבה פחות מטרידה? במאמר זה נלמד כיצד להציע למשתמשים שלנו להתחבר לאתר בשני קליקים, דרך החשבון האישי שכבר יש להם בגוגל או בפייסבוק.

להמשך
הקריאה

נשמח לספק לחברה שלך פתרונות מקצועיים בהתאמה אישית.

אלחנן, מנהל הסטודיו, יחזור אליך בשעות הקרובות וישמח לשוחח איתך.

דילוג לתוכן