6 דברים שלמדתי מקים קרדשיאן על פרסום (ואיך כל זה קשור לבניית אתרי אינטרנט?)

סמל של תרבות טראש או אשת עסקים ואשת שיווק גאונה? קים קרדשיאן היא אישיות מרתקת ושנוייה במחלוקת. אנחנו רוצים להתמקד בה בגלל האופן בו היא מזהה טרנדים ומובילה מגמות. במאמר זה ניגע בדרך בה היא מנצלת את הכלים הטכנולוגים לצורכי הפרסום והשיווק שלה, ונראה כיצד ניתן להשתמש בכלים האלה באתר האינטרנט שלנו.

להמשך
הקריאה

חיבור טופס אלמנטור למערכת הדיוור Smoove (בלי זאפייר!)

Viplus / Smoove היא מערכת דוברת עברית לשליחת דואר לרשימות תפוצה ושליחת מיילים שיווקיים. היא אהובה מאוד בישראל, נוחה לשימוש, ומספקת לנו אוטומציות וכלים מתקדמים מאוד.
במדריך זה, הראשון מסוגו בעברית, נלמד כיצד לחבר טופס של אלמנטור פרו לסמוב, כך שכאשר משתמש באתר יזין את הפרטים שלו הם ייכנסו אוטומטית לרשימה בסמוב.

להמשך
הקריאה

בשלבי חשיבה או בניית אתר? יש לנו טיפ אחד שחובה להכיר.

כאשר אנחנו יוצרים שפה ויזואלית אחידה וברורה, אנחנו מאפשרים ללקוחות לזהות את המותג, להתחבר לסיפור שלו ולהשתמש באפקטיביות בממשק של האתר. מה אנחנו רוצים לשדר? אילו תחושות אנחנו רוצים לעורר? כדאי שיהיו לנו תשובות טובות עוד לפני שפתחנו מחשב.

להמשך
הקריאה

על טעם ועל צבע – בחירת פלטת צבעים בעיצוב האתר

צבעי האתר מספרים ללקוחות את הסיפור שלנו ומהווים חלק משמעותי מהזהות של המותג. במאמר זה נכיר את הפסיכולוגיה של הצבע ואת הכלים הכי חזקים ברשת לשילוב צבעים. כל אלו יסייעו לנו בבחירת פלטת הצבעים של האתר אותו אנו בונים, ויאפשרו לאתר להעביר את המסר המדוייק למותג אותו אנו רוצים לקדם.

להמשך
הקריאה

טיפוגרפיה עברית באתרים – חלק א'

מאמר זה מתמקד ביסודות הטיפוגרפיה, סוקר את מונחי הבסיס ואת כל ההחלטות הטיפוגרפיות שעלינו לקחת בחשבון כאשר אנחנו מעצבים אתר. בין השאר, מסביר המאמר באמצעות דוגמאות על משקלים של פונטים, מרווחים, סוגי פונטים, פונטים לתיפקודים שונים, טורים, יישורי טקסט והתאמות בין שפות שונות באותו האתר. קריאה נעימה!

להמשך
הקריאה

מה עם קצת השראה?

אחד השלבים החשובים בתהליך עיצוב האתר הוא שלב ההשראה: להסתכל מסביב, לפתוח את הראש לכל מיני סגנונות עיצוב ורעיונות, ולפתח רגישות לסגנון האתרים המקובל בתחום ובקרב קהל היעד בו האתר שלנו מתמקד. אנחנו שמחים לשתף איתכם את מקורות ההשראה האהובים עלינו!

להמשך
הקריאה

איך להביא לקוחות אל אתר החברה?

כשלקוח מגיע לראשונה לאתר, הוא נחשף אל המערכת המדויקת שבנינו בשבילו, ומהנקודה הזאת הדרך לרכישת המוצר או השירות של החברה פשוטה יחסית. אבל הלקוחות לא יגיעו לאתר במקרה. לשם כך יש צורך בקידום. מאמר זה סוקר כמה מכלי הקידום האורגני והממומן החשובים ביותר ונותן את הבסיס להבנת המהות של פעולת הקידום.

להמשך
הקריאה

האם יש לך אסטרטגיה דיגיטלית?

המגוון האדיר של מדיות חברתיות הוא ברכה? לא רק. כאשר יש הרבה אפשרויות בחירה, קל ללכת לאיבוד. בניה של אסטרטגיה דיגיטלית לעסק תסייע להתמקד במדיות המתאימות ביותר, להתאים את הפעילות למשאבים הקיימים (משאבים כספיים ומשאבי זמן) ולהביא מקסימום תוצאות.

להמשך
הקריאה

יש לי דף עסקי בפייסבוק. זה מספיק?

פייסבוק היא פלטפורמה נהדרת. חשיפה לקהל, מעורבות, ושיתופים – פלא שאין כמעט עסק שלא מפעיל דף? אבל גם אם הדף העסקי בפייסבוק מביא למותג שלך חשיפה מצויינת, מעורבות ומכירות, יש (לפחות) חמש סיבות בגללן כדאי וחשוב לפתוח ערוצי שיווק במדיות נוספות.

להמשך
הקריאה

מה עדיף – אתר או דף נחיתה? (וגם סיפור על חנות התכשיטים "רויאלדין")

האם להשקיע באתר או בדף נחיתה? מה בכלל ההבדל ביניהם ולמה אפשר לצפות מכל אחד מהם? האם אפשר גם וגם? שאלות אלו עולות פעמים רבות בשלבים הראשונים של התקשורת שלנו עם לקוח חדש, ובמאמר זה אנו עונים על כולן וגם מתארים משפך שיווקי בסיסי שמשלב כלים דיגיטלים שונים.

להמשך
הקריאה

נשמח לספק לחברה שלך פתרונות מקצועיים בהתאמה אישית.

אלחנן, מנהל הסטודיו, יחזור אליך בשעות הקרובות וישמח לשוחח איתך.