מרכז הידע

מדריכים מפורטים במגוון תחומים: חנויות און-ליין, וורדפרס, אלמנטור, עיצוב, פיתוח אתרים, ניהול מותגים ברשתות חברתיות ועוד.

//

מתיחה של תמונה באלמנטור עד קצה המסך

אני אוהב למצוא דרכים מגוונות לממש רעיונות יצירתיים. במדריך זה אני מראה כיצד ליצור תמונה שמיושרת לפי אזור התוכן הרגיל של האתר מצד אחד, אך מצידה השני היא נוגעת בקצה המסך. התוצאה: מראה יחודי שמשדר יציאה מהגבולות.

להמשך
הקריאה

פריט לא לחיץ בתפריט ניווט – למה, למה לא ואיך?

התפריט הראשי של האתר הוא ללא ספק רכיב חשוב, ושווה להשקיע מחשבה בתכנון שלו. המאמר הזה מתמקד באפשרות ליצור פריטים שאינם מכילים קישור, אשר תפקידם היחיד הוא פתיחת תפריט משנה. למה זה טוב, למה זה רע, ואיך עושים את זה בלי לפגוע בנגישות?

להמשך
הקריאה

אימיילים מהאתר לא מגיעים? SMTP הוא הפיתרון לאחת הבעיות הנפוצות ביותר בוורדפרס

אימייל שלא מגיע יכול להיות ליד שמתפספס או הזמנה בחנות שהמוכר לא מקבל עליה התראה – וזה, לא נעים. בהדרכה זו תלמדו איך לחבר כל אתר וורדפרס לשירות SMTP, וכך להבטיח שכל אימייל שהאתר שולח באמת יגיע ליעדו.

להמשך
הקריאה

מכירת כרטיסים לאירועים עם Woocommerce

בואו לקרוא כיצד ניתן להשתמש בווקומרס עבור מכירת כרטיסים למופעים ואירועים. נסתמך על היכולת המובנית בווקומרס ל"מוצר וירטואלי", אך נוסיף כמה שינויים משמעותיים שייצרו חוויית משתמש נהדרת, ויסירו חסמים בתהליך הרכישה.

להמשך
הקריאה

איך לאפשר למשתמשים שלנו להתחבר לאתר באמצעות חשבונות גוגל ופייסבוק?

המשתמשים שלנו שונאים ליצור לעצמם "יוזר" באתר, אך האם יש דרך להפוך את ההתחברות לאתר להרבה פחות מטרידה? במאמר זה נלמד כיצד להציע למשתמשים שלנו להתחבר לאתר בשני קליקים, דרך החשבון האישי שכבר יש להם בגוגל או בפייסבוק.

להמשך
הקריאה

חיבור טופס אלמנטור למערכת הדיוור Smoove (בלי זאפייר!)

Viplus / Smoove היא מערכת דוברת עברית לשליחת דואר לרשימות תפוצה ושליחת מיילים שיווקיים. היא אהובה מאוד בישראל, נוחה לשימוש, ומספקת לנו אוטומציות וכלים מתקדמים מאוד.
במדריך זה, הראשון מסוגו בעברית, נלמד כיצד לחבר טופס של אלמנטור פרו לסמוב, כך שכאשר משתמש באתר יזין את הפרטים שלו הם ייכנסו אוטומטית לרשימה בסמוב.

להמשך
הקריאה

פלטת צבעים באתר אינטרנט חדש – איך להעביר מסר באמצעות צבע

צבעי האתר מספרים ללקוחות את הסיפור שלנו ומהווים חלק משמעותי מהזהות של המותג. במאמר זה נכיר את הפסיכולוגיה של פלטת הצבעים ואת הכלים הכי חזקים ברשת לשילוב צבע. התוצאה – אתר שמעביר את המסר המדוייק למותג אותו אנו רוצים לקדם.

להמשך
הקריאה

טיפוגרפיה עברית באתרים – חלק א'

מאמר זה מתמקד ביסודות הטיפוגרפיה, סוקר את מונחי הבסיס ואת כל ההחלטות הטיפוגרפיות שעלינו לקחת בחשבון כאשר אנחנו מעצבים אתר. בין השאר, מסביר המאמר באמצעות דוגמאות על משקלים של פונטים, מרווחים, סוגי פונטים, פונטים לתיפקודים שונים, טורים, יישורי טקסט והתאמות בין שפות שונות באותו האתר. קריאה נעימה!

להמשך
הקריאה

הטמעת CSS באתר מבוסס אלמנטור

אלמנטור הוא בין התוספים הפופולרים ביותר בוורדפרס. הוא פותח בישראל ויש לו קהילת משתמשים עצומה בכל רחבי העולם. במאמר זה נדון באפשרויות השונות להטמעת קוד CSS בתוך אתרי אלמנטור, ונציע כמה מתודות עבודה מומלצות.

להמשך
הקריאה

איך להביא לקוחות אל אתר החברה?

כשלקוח מגיע לראשונה לאתר, הוא נחשף אל המערכת המדויקת שבנינו בשבילו, ומהנקודה הזאת הדרך לרכישת המוצר או השירות של החברה פשוטה יחסית. אבל הלקוחות לא יגיעו לאתר במקרה. לשם כך יש צורך בקידום. מאמר זה סוקר כמה מכלי הקידום האורגני והממומן החשובים ביותר ונותן את הבסיס להבנת המהות של פעולת הקידום.

להמשך
הקריאה

נשמח לספק לחברה שלך פתרונות מקצועיים בהתאמה אישית.

אלחנן, מנהל הסטודיו, יחזור אליך בשעות הקרובות וישמח לשוחח איתך.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות

דילוג לתוכן