איך לאפשר למשתמשים שלנו להתחבר לאתר באמצעות חשבונות גוגל ופייסבוק?

המשתמשים שלנו שונאים ליצור לעצמם "יוזר" באתר, אך האם יש דרך להפוך את ההתחברות לאתר להרבה פחות מטרידה? במאמר זה נלמד כיצד להציע למשתמשים שלנו להתחבר לאתר בשני קליקים, דרך החשבון האישי שכבר יש להם בגוגל או בפייסבוק.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פעמים רבות אנחנו מבקשים לאפשר למשתמשים להירשם לאתר שלנו ולהיכנס אליו, למשל לצורך רכישה או גישה לתכנים מוגבלים. באתרים רבים תהליך כזה הוא הכרחי, אך לא חף מאתגרים: המשתמשים שלנו שונאים טפסי הרשמה והתחברות, הם לא אוהבים ליצור לעצמם משתמש חדש, הם חוששים שישכחו את הסיסמה ומתעצבנים מהדרישה להמציא סיסמה "חזקה".

נתקלנו גם במקרים של נטישת עגלה בחנות בדיוק בשלב שבו הייתה דרישה להרשמה זה תמרור אזהרה: אם משתמשים טורחים ובוחרים פריטים בחנות, מזינים פרטים אישיים הכרחיים (שם, כתובת למשלוח) ואז עוזבים הכל ברגע שצריך לבחור שם משתמש זה סימן ברור שדרישת הרשמה עלולה להיות קטלנית לפעילות העסקית ברשת. (בוורדפרס, אגב, זה לא קורה, כיוון שווקומרס יוצר למשתמש יוזר באתר באופן אוטומטי ולא דורש הזנת סיסמה).

הפיתרון – התחברות חברתית

כיצד ניתן להפוך את ההתחברות לאתר להרבה פחות מטרידה? לשמחתנו, בשנים האחרונות, מאפשרות לנו רשתות חברתיות רבות (Google, Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram וכו') להציע למשתמשים שלנו התחברות נוחה יותר מאשר בתהליך הרגיל של וורדפרס – להתחבר לאתר שלנו בלחיצת כפתור דרך החשבון האישי שכבר יש להם ברשת החברתית. בניגוד למה שעלול להשתמע מזה – התהליך בטוח בהחלט, ולא מאפשר לבעל האתר גישה למידע אישי רב של בעל החשבון, וכמובן שלא לסיסמאות.

עמוד התחברות במועצת העם

יתרונות ההתחברות דרך רשתות חברתיות

  • אנחנו חוסכים ממשתמשים את הצורך להזין את פרטיהם כדי ליצור חשבון חדש
  • אנחנו חוסכים ממשתמשים את החובה ליצור ולזכור סיסמאות מעייפות
  • אנחנו מפשטים ומייעל את תהליך ההתחברות
  • אנחנו מקטינים את הסבירות לניסיונות כניסה כושלים
  • אנחנו מקבלים גישה למידע על המשתמשים שלנו
  • אנחנו מצמצמים עגלות נטושות

מה במדריך?

במדריך זה נלמד איך לאפשר הרשמה והתחברות לאתרי וורדפרס דרך חשבונות גוגל ופייסבוק, באמצעות התוסף Nextend Social Login and Register. התוצאה תהיה שמשתמשים יוכלו להרשם ולהתחבר לאתר שלכם בשני קליקים, ולאחר שמשתמש יתחבר, הם יתווסף לאתר הוורדפרס שלכם כמשתמש רגיל מסוג "מנוי". השם שלו, כתובת המייל והתמונה – יישמרו באתר אוטומטית.

יש עוד תוספים שנועדו לרישום משתמשים דרך רשתות חברתיות, אך אני מצאתי שעבורי, Nextend הוא הפשוט והאמין ביותר. האמת – כנראה שגם בשבילכם – עם מעל 200,000 התקנות פעילות וקצב עדכונים משביע רצון, הוא מהווה בהחלט בחירה טבעית. הגרסה החינמית מכילה לא מעט אפשרויות, ויש גם גרסה בתשלום עם עוד שלל כלים (התממשקות עם ווקומרס, תוספי חברים ומנגנון התגובות).

אם יש לכם עוד צרכים של התממשקות עם רשתות חברתיות באתר, או שאתם מעוניינים בהתחברות דרך רשתות נוספות, כמו אינסטגרם או לינקדאין, יתכן שתמצאו את התוסף Super socializer יעיל יותר עבורכם. באופן טבעי, כאשר עובדים עם תוספים אחרים, השלבים במערכת הניהול של וורדפרס נראים ומוגדרים מעט שונה, אך התהליך במערכות של גוגל ופייסבוק – זהה.

יש לכם חנות וירטואלית? קראו איך להשיג יותר מכירות באמצעות עדויות לקוח.

אזהרה לפני היציאה לדרך: מדובר בהדרכה עם לא מעט שלבים – זה כנראה יקח לכם זמן וידרוש ריכוז. מוכנים לצאת לדרך? המשיכו לקרוא.

האם ניתן לאפשר התחברות חברתית בכל אתר וורדפרס?

כן, כאשר בהתחברות דרך פייסבוק יש חובה שהאתר יוגש בפרוטוקול מוצפן – https.

איך מאפשרים למשתמשים להתחבר דרך רשתות חברתיות?

  1. נחפש בספריית התוספים של וורדפרס את התוסף Nextend Social Login ונתקין אותו.
  2. נפעיל את התוסף.
  3. נגדיר את פרטי הגישה לרשתות החברתיות: ניכנס ללוח הבקרה ← הגדרות ← Nextend Social Login. אזור ההגדרות של התוסף מחולק לשתי לשוניות: Providers ו-Global Settings. נתחיל עם לשונית ברירת המחדל – Providers. בלשונית זו ניתן לבחור דרך אילו חשבונות יוכלו משתמשים האתר להתחבר. במאמר זה, כאמור, נתמקד בהתחברות באמצעות חשבונות גוגל ופייסבוק.

הגדרת התחברות חברתית באמצעות Facebook

נלחץ על כפתור "Getting Started" שבמשבצת של פייסבוק.

Nextend social login - חיבור פייסבוק

בלשונית שתיפתח לנו מפורט תהליך ההתממשקות. נבצע אותו שלב אחר שלב:

  1. ניכנס למערכת Facebook for developers.
  2. אם חשבון הפייסבוק שלנו אינו מחובר – נתחבר אליו.
  3. כעת, עלינו ליצור "אפליקציה" של פייסבוק: נלחץ על הכפתור הירוק "Create App" ובפופאפ נבחר ב "Build Connected Experiences".
  4. אם מופיעה לנו ההודעה "הפוך למפתח בפייסבוק" (Become a Facebook Developer), עלינו ללחוץ על הכפתור הירוק "הירשם עכשיו" (Register Now), למלא את הטופס ולבסוף לאמת את החשבון.
    אימות חשבון פייסבוק מפתחים
  5. נמלא App Display Name (שם האתר, כפי שיוצג למשתמשים כאשר הם יבקשו להתחבר לאתר דרך פייסבוק) ו- App Contact Email (אימייל ליצירת קשר). ניתן גם לבחור חשבון מודעות מקושר (אופציונלי. לא נחוץ עבור תהליך ההתחברות עצמו)
    יצירת אפליקציה בפייסבוק למפתחים
  6. נלחץ על כפתור "Create App", נשלים את בדיקת האבטחה (reCaptcha) ונלחץ על כפתור Submit.
  7. נלחץ על הכפתור Set up במשבצת של Facebook login. ניתן להגיע גם באמצעות התפריט: "Settings" ואז "Basic". אפליקצית התחברות בפייסבוק למפתחים
  8. נזין את שם הדומיין של האתר לשדה "App Domains". חשוב להזין את הדומיין האמיתי והפעיל של האתר.
  9. נמלא את השדה Privacy Policy URL (כתובת עמוד מדיניות הפרטיות באתר שלנו).
  10. נספר לפייסבוק לאיזו קטגוריה (Category) האתר שלנו שייך, נבחר אייקון (בהחלט מקום מתאים ללוגו של האתר) ונבחר באפשרות "שימוש עסקי" המתארת את האתר שלנו בצורה הטובה ביותר, ואז נלחץ על "שמור שינויים" (כפתור כחול "Save Changes").
  11. בתפריט שמשמאל, נלחץ על "Facebook Login" ואז נלחץ על "Settings".
    אפליקצית התחברות בפייסבוק למפתחים OAuth
  12. בשדה "Valid OAuth redirect URIs" נוסיף את הכתובת שמופיעה בשלב 12 בדף התוסף בלוח הבקרה של וורדפרס. הכתובת צריכה להיות משהו כמו https://domain.co.il/wp-login.php/?loginSocial=facebook
  13. נלחץ על "Save Changes"
  14. בסרגל העליון נלחץ על המתג שליד התווית "In development", ואז נלחץ על כפתור "Switch Mode".
    אפליקצית התחברות בפייסבוק למפתחים - הפעלה
  15. לבסוף בתפריט שבצד שמאל, נבחר ב "Settings" ואז נלחץ שוב על "Basic". כאן יופיע לנו "APP ID" ו"App secret" (שנגלה רק לאחר לחיצה על "Show"). שני הנתונים האלו יידרשו לנו ממש בעוד כמה רגעים, בהגדרות התוסף בוורדפרס.
    אפליקצית התחברות בפייסבוק למפתחים - App Secret & App Key
  16. נחזור ללוח הבקרה באתר הוורדפרס שלנו. נלחץ על כפתור "I am done setting up my Facebook App" (או פשוט על לשונית Settings)
  17. נזין את ה App ID וה- App Secret שנוצרו לנו בפייסבוק (שלב 15 כאן בהסבר) ונשמור שינויים.
    Nextend התחברות חברתית - מילוי App Secret & App Key
  18. כעת תופיע לנו בעמוד משבצת חדשה המזמינה אותנו לאמת את ההגדרות שהזנו ואז להפעיל את ההתממשקות. נבצע זאת כמובן, וזהו – סיימנו את ההתממשקות של מערכת המשתמשים של האתר לפייסבוק.
    Nextend - הפעלת התממשקות
  19. אם תרצו, תוכלו בשלב זה להגדיר קידומת לשם המשתמש, שתעזור לכם להבדיל בין משתמשים שנרשמו דרך Facebook למשתמשים אחרים – Username prefix on register, וקידומת עבור משתמשים שמסיבות כאלה ואחרות שם המשתמש שלהם לא נקלט היטב – Fallback username prefix on register. שתי ההגדרות האלו נמצאות תחת הכותרת Other settings.

הגדרת התחברות חברתית באמצעות Google

נחזור אל לוח הבקרה ← הגדרות ← Nextend Social Login. בלשונית ברירת המחדל – Providers נלחץ על כפתור "Getting Started" שבמשבצת של גוגל.

Nextend social login - יצירת התממשקות Google

בלשונית שתיפתח לנו מפורט תהליך ההתממשקות. נבצע אותו שלב אחר שלב:

  1. ניכנס ל- Google APIs.
  2. אם חשבון גוגל שלנו אינו מחובר – נתחבר אליו.
  3. ניצור את הפרוייקט הראשון שלנו באמצעות לחיצה על כפתור "Create".
    אם כבר יש לנו פרוייקטים ב Google APIs לא יופיע לנו כפתור "Create". מה נעשה? נלחץ על שם הפרוייקט שמופיע בראש המסך, ואז על כפתור "New Project".
    הגדרת אפליקציית התחברות ב-Google APIs
  4. נבחר שם מתאים לפרוייקט ונלחץ על כפתור "Create".
    הגדרת אפליקציית התחברות ב-Google APIs - יצירת פרוייקט חדש
  5. כל הכבוד! הפרוייקט שלנו נוצר! עכשיו נבחר בו בראש הדף (במקרה שיש לנו כמה פרוייקטים).
  6. נלחץ על "OAuth consent screen" בתפריט הראשי שבצד השמאלי של המערכת.
    הגדרת אפליקציית התחברות ב-Google APIs
  7. נגדיר את האפליקציה לסוג משתמש – פנימי או חיצוני. אם המטרה היא שכולם יוכלו להתחבר דרך גוגל (ולא, למשל, רק מנהל האתר), יש לבחור באפשרות "External", חיצוני, ואז ללחוץ על כפתור "Create".
    הגדרת אפליקציית התחברות ב-Google APIs - מסך התחברות
  8. נמלא את השדות בטופס – שם האפליקציה (זה מה שהמשתמשים יראו כשהם ירצו להתחבר), אימייל לשאלות, לוגו, כתובת אתר, כתובת עמוד הצהרת פרטיות וכתובת עמוד תנאי שימוש.
    הגדרת אפליקציית התחברות ב-Google APIs - פרטי אפליקציה
  9. נמלא את הדומיינים המורשים לשימוש – Authorized domains, ונבחר לאיזה מייל גוגל ישלחו לנו התראה במקרה שהם ישנו משהו במערכת וחשוב שנדע על זה.
    הגדרת אפליקציית התחברות ב-Google APIs - אימות דומיין
  10. לסיום – נלחץ על שמירה – "Save and continue". יופיע לנו מסך עם הגדרות נוספות – אין צורך לשנות או לשמור משהו.
  11. נלחץ על "Credentials" בתפריט הראשי שבצד השמאלי של המערכת, ואז נלחץ על הכפתור " + Create Credentials" שבראש המסך.
    הגדרת אפליקציית התחברות ב-Google APIs - Create Credentials
  12. יפתח לנו תפריט דרופ-דאון. נבחר בו את האפשרות "OAuth client ID".
  13. נבחר את סוג האפליקציה – Web application.
    הגדרת אפליקציית התחברות ב-Google APIs
  14. נבחר שם למשתמש ה- OAuth.
  15. בשדה "Authorised redirect URIs" נוסיף את הכתובת שמופיעה בשלב 15 בדף התוסף בלוח הבקרה של וורדפרס. הכתובת צריכה להיות משהו כמו https://domain.co.il/wp-login.php/?loginSocial=google
    הגדרת אפליקציית התחברות ב-Google APIs
  16. לסיום השלב הזה, נלחץ על כפתור "Create".
  17. יקפוץ פופאפ עם Client ID ו Client secret – עוד רגע אנחנו נעתיק את שני הקודים החשובים האלו אל לוח הבקרה של וורדפרס.
    Google API - OAuth cliant created
    (במקרה ולא הופיע פופאפ, או שבטעות סגרנו אותו, נוכל למצוא את הקודים באמצעות לחיצה על "Credentials" בתפריט השמאלי ובחירה ב-Client ID שיצרנו הרגע תחת OAuth 2.0 Client Ids).
  18. נחזור ללוח הבקרה באתר הוורדפרס שלנו. נלחץ על כפתור "I am done setting up my Google App" (או פשוט על לשונית Settings).
  19. נחזור ל Google APIs ונעתיק משם את ה Client ID וה Client secret אל לוח הבקרה שלנו בוורדפרס. נלחץ על "שמור שינויים".
    Nextend Social login - אוטנטיקציה
  20. כעת תופיע לנו ההודעה "Your configuration needs to be verified". נלחץ על הכפתור "Verify Settings ".
    Nextend Social login - אימות
  21. יפתח לנו חלון של התחברות דרך גוגל. נבחר את החשבון שלנו.
  22. כעת תופיע לנו ההודעה "Works Fine – Disabled". נלחץ על הכפתור "Enable" ברגע שנרצה שמשתמשים יוכלו להתחיל להתחבר לאתר שלנו באמצעות גוגל.
    Nextend Social login - חיבור מוצלח
    זהו – סיימנו את ההתממשקות של מערכת המשתמשים של האתר לגוגל.
  23. אם תרצו, תוכלו בשלב זה להגדיר קידומת לשם המשתמש, שתעזור לכם להבדיל בין משתמשים שנרשמו דרך Google למשתמשים אחרים – Username prefix on register, וקידומת עבור משתמשים שמסיבות כאלה ואחרות שם המשתמש שלהם לא נקלט היטב – Fallback username prefix on register. שתי ההגדרות האלו נמצאות תחת הכותרת Other settings.
  24. הערה: בימים הראשונים שלאחר יצירת ה OAuth יש הגבלה של מאה כניסות. לאחר מכן, גוגל בודקים ומאשרים את האפליקציה שהגדרתם, ואז הגבלה זו מתבטלת אוטומטית.

הגדרת כלליות של התוסף

סיימנו להגדיר את מה שצריך במערכות של גוגל ופייסבוק, וגם להזין את הקודים הנדרשים בתוסף ולהפעיל את ההתממשקות. כעת, ניגש להגדיר כמה מן ההגדרות הכלליות של התוסף. ניכנס ללוח הבקרה ← הגדרות ← Nextend Social Login ונעבור אל הלשונית "Global Settings".

  1. תחת הלשונית General יש מספר הגדרות חשובות: נבחר בדפים אליהם יופנו המשתמשים שלנו לאחר שירשמו או ייכנסו לאתר (כדאי למלא גם את Default redirect url וגם את Fixed redirect url). בשלב זה ניתן להגדיר רשימה שחורה של פרמטרי URL. ניתן להשאיר ריק. תוכלו לבחור גם תמיכה במגבלות התחברות (תומך במספר מצומצם של תוספי Membership), הוספה של אוואטארים (צלמיות משתמש) לספריית המדיה, וMembership (האם לאפשר להרשם לאתר, או רק לאפשר למשתמשים רשומים להתחבר).
  2. תחת הלשונית Privacy ניתן לבחור האם המשתמשים יעברו דרך עמוד אישור תנאים (אלא אם יש לכם חובה משפטית, כמובן שמוטב להשאיר אפשרות זו לא מסומנת), ואילו פרטים של המשתמשים ישמרו באתר (שם פרטי ושם משפחה, כתובת אימייל, צלמית ואסימון גישה (מומלץ להשאיר את כולם מסומנים).
  3. תחת הלשונית Login Form ניתן להגדיר היכן יופיעו כפתורי ההתחברות לרשתות החברתיות (עמוד התחברות, עמוד הרשמה), וכן את יישור הכפתורים.
    Nextend Social login - היכן להציג כפתורי התחברות חברתית

שימוש

אם עשיתם את כל התהליך עד כאן, אז קודם כל – כל הכבוד. כן, עכשיו האתר שלכם כבר מאפשר התחברות והרשמה דרך גוגל ופייסבוק. גשו לעמוד ההתחברות של וורדפרס על מנת לוודא. היו לי מצבים שכמשתמש מחובר לא ראיתי את הכפתורים, למרות שהם כן הופיעו למשתמשים לא מחוברים, לכן אני ממליץ לכם להתנתק ואז לבדוק (או לבדוק במצב גלישה בסתר).

אם יצרתם עמוד התחברות משלכם, או שאתם רוצים לאפשר התחברות דרך מקום אחר (למשל – סרגל הצד באתר) תשמחו לגלות שהתוסף מאפשר לכם לעבוד עם שורטקודים וגם יוצר עבורכם וידג'ט (שנקרא Nextend Social Login Buttons) כך שכמעט אין גבול למקומות בהם אתם יכולים למקם את כפתורי ההתחברות (כולל, כמובן, בעמודים ובטמפלטים שאתם יוצרים באמצעות אלמנטור).
social login widget in Elementor

שורטקודים

תוכלו למצוא דוגמאות לשורטקודים שהתוסף מאפשר להשתמש בהם בכל ספק (Provider) תחת הלשונית Usage.

[nextend_social_login] – כל כפתורי ההתחברות שהוגדרו.

[nextend_social_login provider="google"] – כפתור התחברות עם גוגל.

[nextend_social_login provider="facebook"] – כפתור התחברות עם פייסבוק.

[nextend_social_login provider="google" style="icon"] – כפתור התחברות עם גוגל – עיצוב עם לוגו גוגל.

[nextend_social_login redirect="https://domain.com/"] – כל כפתורי ההתחברות שהוגדרו, עם הגדרה להפנייה לעמוד מסויים באתר לאחר ההתחברות.

[nextend_social_login trackerdata="source"] – כל כפתורי ההתחברות שהוגדרו , יחד עם זיהוי ספציפי של ההתחברות דרך כפתורים אלו (בדוגמה זו, נתנו את השם source להתחברות, וכך נוכל לזהות אותה).

אם תרצו להוסיף כפתורי התחברות חברתית כחלק מתהליך הרכישה בחנות ווקומרס תידרשו לגרסה בתשלום, או לשילוב של הכפתורים במקום המתאים בעמודי ה-Login וה-Checkout של ווקומרס באמצעות ההוקים (hooks) המתאימים (woocommerce_login_form_start, woocommerce_register_form_start, woocommerce_before_checkout_billing_form, woocommerce_after_checkout_billing_form).

שליטה על מראה הכפתורים

התוסף מאפשר שליטה לא רעה על מראה הכפתורים: תחת הלשונית Buttons בכל אחד מהספקים (Providers) ניתן לבחור את הסגנון העיצובי של הכפתור, לשנות את הטקסט שמופיע עליו, וניתן גם לבחור באפשרות Use custom button על מנת לעצב לגמרי את המארקאפ של הכפתור.

בכפתורים של פייסבוק ניתן לבחור מבין ארבעה סגנונות כפתור: Dark, Light או Uniform – Legacy.

Nextend Social login - עיצוב כפתורי התחברות באמצעות פייסבוק

בכפתורים של גוגל ניתן לבחור מבין שלושה סגנונות כפתור: Dark, Light, Black או White.

Nextend Social login - עיצוב כפתורי התחברות באמצעות גוגל

הטכנולוגיה שעומד מאחורי ההתחברות דרך חשבונות גוגל ופייסבוק

ההתחברות החברתית מבוססת על רעיון שנקרא OAuth.

OAuth מאפשר לשירות שמשתמש בו גישה למשאבים בשרת אחר בשם הבעלים של אותו המשאב. יותר מכך, השירות מאפשר למשתמש הקצה להעניק לצד שלישי הרשאות לביצוע פעולות בשמו וגישה למידע המאוחסן בשרת, מבלי למסור לאותו צד שלישי את שם המשתמש והסיסמה שלו בשרת.

סיכום – התחברות חברתית כחלק ממארג של חוויית משתמש

אתם משקיעים תקציבים בלהביא לקוחות אל אתר החברה, וחבל שהמאמצים האלו יתבזבזו בגלל תהליך הרשמה מיושן. תנו למשתמשים שלכם להתחבר לאתר דרך החשבון האישי שלהם בגוגל או בפייסבוק ותראו שהם יגמלו לכם על כך ביותר פעילות באתר. במאמר הזה הסברתי כיצד ניתן לבצע זאת בקלות יחסית, אך מטבע הדברים לא סקרתי את כל האספקטים של רישום משתמשים לאתר (אבטחה, הרשאות, דף התחברות ידידותי, אפשרות לעריכת פרטים אישיים, הסתרת התפריט השחור שוורדפרס מספקת למשתמשים מחוברים, ועוד). אלו דברים שיש לתת עליהם את הדעת, ואני ממליץ להשקיע בהם על מנת ליצור חוויית משתמש טובה ללקוחות באתר. מניסיוני, משתמשים אוהבים מאוד להתחבר לאתר דרך החשבונות האישיים שלהם בגוגל ובפייסבוק, כך שאתר שמטמיע את הכלי הזה יכול בהחלט לצפות לעליה בכמות הנרשמים.

האם המדריך דורש עדכון?

שירותי צד ג' (במאמר זה – פייסבוק וגוגל) משנים מעת לעת את המערכות שלהן, החל משינוי טקסטים, מיקומים ועיצוב, דרך הוספה של הגדרות חדשות ושינוי של דרישות קיימות. אם מצאת שנוצר הבדל בין התהליך המתואר בהדרכה זו ובין התהליך הנדרש לצורך ההתממשקות, אשמח מאוד לדעת על זה על מנת לעדכן ולתקן את המדריך.

קישורים

התיעוד של Nextend Social Login

תוספים להתחברות חברתית אשר מותאמים לווקומרס:

YITH WooCommerce Social Login – חינמי

YITH WOOCOMMERCE SOCIAL LOGIN – גרסה בתשלום

WooCommerce Social Login – בתשלום

לקריאה נוספת

How social authentication works

שיתוף   //

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

סטודיו האייל מנכיח עסקים במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, באמצעות אתרי אינטרנט ודפי נחיתה. הסטודיו משרת מגוון לקוחות בתחומי הטכנולוגיה, התרבות, התקשורת, הממשל ועוד. 

נשמח לספק לחברה שלך פתרונות מקצועיים בהתאמה אישית.

אלחנן, מנהל הסטודיו, יחזור אליך בשעות הקרובות וישמח לשוחח איתך.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות

דילוג לתוכן