עיצוב אתרים

בשלבי חשיבה או בניית אתר? יש לנו טיפ אחד שחובה להכיר.

כאשר אנחנו יוצרים שפה ויזואלית אחידה וברורה, אנחנו מאפשרים ללקוחות לזהות את המותג, להתחבר לסיפור שלו ולהשתמש באפקטיביות בממשק של האתר. מה אנחנו רוצים לשדר? אילו תחושות אנחנו רוצים לעורר? כדאי שיהיו לנו תשובות טובות עוד לפני שפתחנו מחשב.

להמשך
הקריאה

על טעם ועל צבע – בחירת פלטת צבעים בעיצוב האתר

צבעי האתר מספרים ללקוחות את הסיפור שלנו ומהווים חלק משמעותי מהזהות של המותג. במאמר זה נכיר את הפסיכולוגיה של הצבע ואת הכלים הכי חזקים ברשת לשילוב צבעים. כל אלו יסייעו לנו בבחירת פלטת הצבעים של האתר אותו אנו בונים, ויאפשרו לאתר להעביר את המסר המדוייק למותג אותו אנו רוצים לקדם.

להמשך
הקריאה

טיפוגרפיה עברית באתרים – חלק א'

מאמר זה מתמקד ביסודות הטיפוגרפיה, סוקר את מונחי הבסיס ואת כל ההחלטות הטיפוגרפיות שעלינו לקחת בחשבון כאשר אנחנו מעצבים אתר. בין השאר, מסביר המאמר באמצעות דוגמאות על משקלים של פונטים, מרווחים, סוגי פונטים, פונטים לתיפקודים שונים, טורים, יישורי טקסט והתאמות בין שפות שונות באותו האתר. קריאה נעימה!

להמשך
הקריאה

מה עם קצת השראה?

אחד השלבים החשובים בתהליך עיצוב האתר הוא שלב ההשראה: להסתכל מסביב, לפתוח את הראש לכל מיני סגנונות עיצוב ורעיונות, ולפתח רגישות לסגנון האתרים המקובל בתחום ובקרב קהל היעד בו האתר שלנו מתמקד. אנחנו שמחים לשתף איתכם את מקורות ההשראה האהובים עלינו!

להמשך
הקריאה

הטמעת CSS באתר מבוסס אלמנטור

אלמנטור הוא בין התוספים הפופולרים ביותר בוורדפרס. הוא פותח בישראל ויש לו קהילת משתמשים עצומה בכל רחבי העולם. במאמר זה נדון באפשרויות השונות להטמעת קוד CSS בתוך אתרי אלמנטור, ונציע כמה מתודות עבודה מומלצות.

להמשך
הקריאה

נשמח לספק לחברה שלך פתרונות מקצועיים בהתאמה אישית.

אלחנן, מנהל הסטודיו, יחזור אליך בשעות הקרובות וישמח לשוחח איתך.