רשתות חברתיות

איך לאפשר למשתמשים שלנו להתחבר לאתר באמצעות חשבונות גוגל ופייסבוק?

המשתמשים שלנו שונאים ליצור לעצמם "יוזר" באתר, אך האם יש דרך להפוך את ההתחברות לאתר להרבה פחות מטרידה? במאמר זה נלמד כיצד להציע למשתמשים שלנו להתחבר לאתר בשני קליקים, דרך החשבון האישי שכבר יש להם בגוגל או בפייסבוק.

להמשך
הקריאה

6 דברים שלמדתי מקים קרדשיאן על פרסום (ואיך כל זה קשור לבניית אתרי אינטרנט?)

סמל של תרבות טראש או אשת עסקים ואשת שיווק גאונה? קים קרדשיאן היא אישיות מרתקת ושנוייה במחלוקת. אנחנו רוצים להתמקד בה בגלל האופן בו היא מזהה טרנדים ומובילה מגמות. במאמר זה ניגע בדרך בה היא מנצלת את הכלים הטכנולוגים לצורכי הפרסום והשיווק שלה, ונראה כיצד ניתן להשתמש בכלים האלה באתר האינטרנט שלנו.

להמשך
הקריאה

איך להביא לקוחות אל אתר החברה?

כשלקוח מגיע לראשונה לאתר, הוא נחשף אל המערכת המדויקת שבנינו בשבילו, ומהנקודה הזאת הדרך לרכישת המוצר או השירות של החברה פשוטה יחסית. אבל הלקוחות לא יגיעו לאתר במקרה. לשם כך יש צורך בקידום. מאמר זה סוקר כמה מכלי הקידום האורגני והממומן החשובים ביותר ונותן את הבסיס להבנת המהות של פעולת הקידום.

להמשך
הקריאה

יש לי דף עסקי בפייסבוק. זה מספיק?

פייסבוק היא פלטפורמה נהדרת. חשיפה לקהל, מעורבות, ושיתופים – פלא שאין כמעט עסק שלא מפעיל דף? אבל גם אם הדף העסקי בפייסבוק מביא למותג שלך חשיפה מצויינת, מעורבות ומכירות, יש (לפחות) חמש סיבות בגללן כדאי וחשוב לפתוח ערוצי שיווק במדיות נוספות.

להמשך
הקריאה

נשמח לספק לחברה שלך פתרונות מקצועיים בהתאמה אישית.

אלחנן, מנהל הסטודיו, יחזור אליך בשעות הקרובות וישמח לשוחח איתך.

אתר זה עושה שימוש בעוגיות

דילוג לתוכן