חוויית משתמש

לבנות אתרים בלתי נשכחים

הקשב של המשתמשים שלנו נמוך: אפשר לדמיין עד מחר איך הם יכנסו לאתר ויעשו בדיוק את מסע הלקוח שאנחנו מדמיינים. יש רק בעייה אחת – זה לא באמת עובד. המשתמשים האמיתיים שלנו קופצים מדבר לדבר, מחפשים בגוגל, פותחים בדפדפן שמונה תוצאות במקביל ובסוף אין להם באמת מושג באיזה אתר הם ביקרו. איך אפשר למשוך את תשומת ליבם? איך לגרום להם לזכור?

להמשך הקריאה

שיפור השימושיות של פירורי לחם באתרי וורדפרס

"פירורי לחם" הוא הכינוי של רכיב הניווט שמציג את הדף הנוכחי ביחס למקומו באתר. פירורי לחם עוזרים לשיפור חוויית השימוש באתר, מסייעים בנגישות וטובים גם לקידום אורגני. אבל האם יש דרך להפוך אותם לטובים ושימושיים אפילו יותר? במדריך זה, אני סוקר כמה מהרעיונות המתקדמים בהם אני משתמש לפיתוח אתרים ללקוחות הסטודיו.

להמשך הקריאה

קיצור תולדות ה-WEB: על מהפיכת האינטרנט ולאן התחום שלנו הולך

בארבעים השנים שהאינטרנט איתנו הוא הספיק להשתנות כ"כ הרבה. יש פעמים ששינוי טכנולוגי הוביל לשינוי באופן בו בנינו אתרים, ויש פעמים שהתפיסות שלנו על איך אתר צריך להיראות ולפעול השפיעו על הטכנולוגיה. האם בעשור הבא נבנה אתרי האינטרנט מגוונים יותר או שסטנדרטים נוקשים יצמצמו אותנו למבנים מוגדרים, נגישים ושימושיים?

להמשך הקריאה

איך לגרום לכל האלמנטים בדף להופיע באנימציה עדינה בעת גלילה?

תנועה עדינה של אלמנטים בעת גלילה יכולה לשדרג כמעט כל אתר. במדריך זה אני מציג קוד שכתבתי כדי לגרום לכל האלמנטים באתר אלמנטור להופיע בהנפשה אלגנטית. אין יותר צורך להגדיר וידג'ט אחרי וידג'ט – One Ring to rule them all!

להמשך הקריאה

איך ליצור באלמנטור האדר דביק שמופיע רק כשגוללים את הדף כלפי מעלה?

אלמנטים דביקים יכולים להיות רעיון נפלא לשיפור חוויית המשתמש. תפריט ראשי דביק חוסך לנו את הצורך לגלול את הדף כל הדרך למעלה כדי לנווט. אבל מה עם שטח המסך היקר שהוא מסתיר? הנה הדרך ליהנות מכל העולמות!

להמשך הקריאה

פריט לא לחיץ בתפריט ניווט – למה, למה לא ואיך?

התפריט הראשי של האתר הוא ללא ספק רכיב חשוב, ושווה להשקיע מחשבה בתכנון שלו. המאמר הזה מתמקד באפשרות ליצור פריטים שאינם מכילים קישור, אשר תפקידם היחיד הוא פתיחת תפריט משנה. למה זה טוב, למה זה רע, ואיך עושים את זה בלי לפגוע בנגישות?

להמשך הקריאה

כיצד ליצור פופ-אפים שלא יוציאו את המשתמשים שלכם מדעתם

פופ-אפים הם אחד הכלים העוצמתיים שיש כיום לבעלי אתרים על מנת לשווק את עצמם, למכור או להגדיל את רשימת התפוצה. במאמר זה נדון באתגרים שפופ-אפים מביאים איתם בתחום חוויית המשתמש ונציג עצות ותובנות עומק לשימוש מושכל בפופ-אפים.

להמשך הקריאה

חוויית משתמש מונחית עצמים – לתת למשתמש להוביל

כל תהליך פיתוח של אתר אינטרנט חדש צריך להתחיל בהכרח בתכנון מקדים. במאמר זה נראה כיצד ניתן לתכנן מבני תוכן באתרים בינוניים וגדולים, כך שיהיו נוחים לניווט ותנועה בין תכנים, ויספקו למשתמש ערך בעל משך חיים ארוך (ואיך זה קשור להקשבה ולכבוד הדדי).

להמשך הקריאה

איך לאפשר למשתמשים שלנו להתחבר לאתר באמצעות חשבונות גוגל ופייסבוק?

המשתמשים שלנו שונאים ליצור לעצמם "יוזר" באתר, אך האם יש דרך להפוך את ההתחברות לאתר להרבה פחות מטרידה? במאמר זה נלמד כיצד להציע למשתמשים שלנו להתחבר לאתר בשני קליקים, דרך החשבון האישי שכבר יש להם בגוגל או בפייסבוק.

להמשך הקריאה

טיפוגרפיה עברית באתרים – חלק א'

מאמר זה מתמקד ביסודות הטיפוגרפיה, סוקר את מונחי הבסיס ואת כל ההחלטות הטיפוגרפיות שעלינו לקחת בחשבון כאשר אנחנו מעצבים אתר. בין השאר, מסביר המאמר באמצעות דוגמאות על משקלים של פונטים, מרווחים, סוגי פונטים, פונטים לתיפקודים שונים, טורים, יישורי טקסט והתאמות בין שפות שונות באותו האתר. קריאה נעימה!

להמשך הקריאה

נשמח לספק לחברה שלך פתרונות מקצועיים בהתאמה אישית.

אלחנן, מנהל הסטודיו, יחזור אליך בשעות הקרובות וישמח לשוחח איתך.

דילוג לתוכן