כפתור הצגת סיסמה בטופס התחברות של אלמנטור
בהדרכה הקצרה הזאת אני מראה איך להוסיף כפתור הצגת סיסמה בטופס ההתחברות של אלמנטור. כך תאפשרו למשתמשי האתר לבדוק אם הסיסמה אותה הקלידו נכונה, ותפחיתו תסכולים שעלולים להיווצר בנסיונות התחברות כושלים לאתר.
בהדרכה הקצרה הזאת אני מראה איך להוסיף כפתור הצגת סיסמה בטופס ההתחברות של אלמנטור. כך תאפשרו למשתמשי האתר לבדוק אם הסיסמה אותה הקלידו נכונה, ותפחיתו תסכולים שעלולים להיווצר בנסיונות התחברות כושלים לאתר.
הקשב של המשתמשים שלנו נמוך: אפשר לדמיין עד מחר איך הם יכנסו לאתר ויעשו בדיוק את מסע הלקוח שאנחנו מדמיינים. יש רק בעייה אחת – זה לא באמת עובד. המשתמשים האמיתיים שלנו קופצים מדבר לדבר, מחפשים בגוגל, פותחים בדפדפן שמונה תוצאות במקביל ובסוף אין להם באמת מושג באיזה אתר הם ביקרו. איך אפשר למשוך את תשומת ליבם? איך לגרום להם לזכור?
"פירורי לחם" הוא הכינוי של רכיב הניווט שמציג את הדף הנוכחי ביחס למקומו באתר. פירורי לחם עוזרים לשיפור חוויית השימוש באתר, מסייעים בנגישות וטובים גם לקידום אורגני. אבל האם יש דרך להפוך אותם לטובים ושימושיים אפילו יותר? במדריך זה, אני סוקר כמה מהרעיונות המתקדמים בהם אני משתמש לפיתוח אתרים ללקוחות הסטודיו.
במדריך זה אני מראה איך ליצור אפקט דומיננטי בגלילה של הדף. האפקט הזה מתאים במיוחד כשרוצים ליצור לאתר מראה בולט, רועש, צעיר ואומנותי.
בארבעים השנים שהאינטרנט איתנו הוא הספיק להשתנות כ"כ הרבה. יש פעמים ששינוי טכנולוגי הוביל לשינוי באופן בו בנינו אתרים, ויש פעמים שהתפיסות שלנו על איך אתר צריך להיראות ולפעול השפיעו על הטכנולוגיה. האם בעשור הבא נבנה אתרי האינטרנט מגוונים יותר או שסטנדרטים נוקשים יצמצמו אותנו למבנים מוגדרים, נגישים ושימושיים?
תנועה עדינה של אלמנטים בעת גלילה יכולה לשדרג כמעט כל אתר. במדריך זה אני מציג קוד שכתבתי כדי לגרום לכל האלמנטים באתר אלמנטור להופיע בהנפשה אלגנטית. אין יותר צורך להגדיר וידג'ט אחרי וידג'ט – One Ring to rule them all!
אלמנטים דביקים יכולים להיות רעיון נפלא לשיפור חוויית המשתמש. תפריט ראשי דביק חוסך לנו את הצורך לגלול את הדף כל הדרך למעלה כדי לנווט. אבל מה עם שטח המסך היקר שהוא מסתיר? הנה הדרך ליהנות מכל העולמות!
התפריט הראשי של האתר הוא ללא ספק רכיב חשוב, ושווה להשקיע מחשבה בתכנון שלו. המאמר הזה מתמקד באפשרות ליצור פריטים שאינם מכילים קישור, אשר תפקידם היחיד הוא פתיחת תפריט משנה. למה זה טוב, למה זה רע, ואיך עושים את זה בלי לפגוע בנגישות?
פופ-אפים הם אחד הכלים העוצמתיים שיש כיום לבעלי אתרים על מנת לשווק את עצמם, למכור או להגדיל את רשימת התפוצה. במאמר זה נדון באתגרים שפופ-אפים מביאים איתם בתחום חוויית המשתמש ונציג עצות ותובנות עומק לשימוש מושכל בפופ-אפים.
כל תהליך פיתוח של אתר אינטרנט חדש צריך להתחיל בהכרח בתכנון מקדים. במאמר זה נראה כיצד ניתן לתכנן מבני תוכן באתרים בינוניים וגדולים, כך שיהיו נוחים לניווט ותנועה בין תכנים, ויספקו למשתמש ערך בעל משך חיים ארוך (ואיך זה קשור להקשבה ולכבוד הדדי).
המשתמשים שלנו שונאים ליצור לעצמם "יוזר" באתר, אך האם יש דרך להפוך את ההתחברות לאתר להרבה פחות מטרידה? במאמר זה נלמד כיצד להציע למשתמשים שלנו להתחבר לאתר בשני קליקים, דרך החשבון האישי שכבר יש להם בגוגל או בפייסבוק.
מאמר זה מתמקד ביסודות הטיפוגרפיה, סוקר את מונחי הבסיס ואת כל ההחלטות הטיפוגרפיות שעלינו לקחת בחשבון כאשר אנחנו מעצבים אתר. בין השאר, מסביר המאמר באמצעות דוגמאות על משקלים של פונטים, מרווחים, סוגי פונטים, פונטים לתיפקודים שונים, טורים, יישורי טקסט והתאמות בין שפות שונות באותו האתר. קריאה נעימה!
האם האתר שלך נראה בסמארטפון כמו גירסה פחות מוצלחת של האתר שלך במחשב? אם כן, הטקסט הזה מיועד בשבילך כי הוא עוסק ברספונסיביות ומה שמעבר לה.
אלחנן, מנהל הסטודיו, יחזור אליך בשעות הקרובות וישמח לשוחח איתך.