טיפוגרפיה

לבנות אתרים בלתי נשכחים

הקשב של המשתמשים שלנו נמוך: אפשר לדמיין עד מחר איך הם יכנסו לאתר ויעשו בדיוק את מסע הלקוח שאנחנו מדמיינים. יש רק בעייה אחת – זה לא באמת עובד. המשתמשים האמיתיים שלנו קופצים מדבר לדבר, מחפשים בגוגל, פותחים בדפדפן שמונה תוצאות במקביל ובסוף אין להם באמת מושג באיזה אתר הם ביקרו. איך אפשר למשוך את תשומת ליבם? איך לגרום להם לזכור?

להמשך הקריאה

טיפוגרפיה עברית באתרים – חלק א'

מאמר זה מתמקד ביסודות הטיפוגרפיה, סוקר את מונחי הבסיס ואת כל ההחלטות הטיפוגרפיות שעלינו לקחת בחשבון כאשר אנחנו מעצבים אתר. בין השאר, מסביר המאמר באמצעות דוגמאות על משקלים של פונטים, מרווחים, סוגי פונטים, פונטים לתיפקודים שונים, טורים, יישורי טקסט והתאמות בין שפות שונות באותו האתר. קריאה נעימה!

להמשך הקריאה

נשמח לספק לחברה שלך פתרונות מקצועיים בהתאמה אישית.

אלחנן, מנהל הסטודיו, יחזור אליך בשעות הקרובות וישמח לשוחח איתך.

דילוג לתוכן